Jak zprovoznit trvalé objednání oběda menu č. 1

02.03.2018 09:57

Předem se rozmyslete, zda by Vám trvalé objednávky obědů vyhovovaly, jelikož každý neodhlášený oběd je naúčtován.

V době nemoci žáka(dotovaný oběd)je možné odebrat oběd pouze první den nepřítomnosti ve škole, následující dny nemoci obědy zrušte.

Také úhrada stravného musí proběhnout včas a v dostatečné výši, aby bylo možné objednat na celý následující měsíc.

Hromadné objednání dle této volby se provádí jednou v měsíci a to poslední pracovní den předcházejícího měsíce(29.9.2017 na říjen)

 

Trvalé objednávky zprovozníte POUZE rodičovským kódem.

Poslední záložka na pravé straně s názvem "Nastavení profilu". Zde je tabulka  pondělí až pátek.

Pokud chcete mít objednány všechny stravné dny ve školním roce na menu 1.(možnost změny menu vždy do 14,30 předcházejícího pracovního dne) musíte kliknout do každého čtverečku, to je pětkrát.

Pokud potřebujete pouze některé dny v týdnu (např. pondělí a středu) klikněte na čtverec u vybraného dne v týdnu.

Svojí volbu potvrďte " Uložit" nebo zrušte "Storno"

Trvalé objednání obědů je možno zrušit volbou "Storno", ale až na následující období. Objednávky již provedené (v průběhu měsíce) je třeba zrušit v běžném objednávání.

 

Doufám, že pro některé strávníky/rodiče je tato služba přínosem a na jednu z variant objednání si brzy zvyknete.

14.9.2017

Vrbová Hana - ředitelka ŠJ