Výzva k podání nabídky:
Školní jídelna, Praha 22, Nové náměstí 1100, příspěvková organizace
poptává pro svůj provoz myčku černého nádobí.
Myčka černého nádobí
- by měla mít program na předmývání, mytí a odvápňování
- dostatečný tlak vody v tryskách
- rychlou výměnu vody, automatickou filtraci mycího roztoku a regeneraci
- vestavěný dávkovač mycího roztoku
- snadno čistitelný vnitřek–nádrž
- jednoduché intuitivní ovládání
Dodavatel zajistí:
- servis do 24 hodin
- má skladem náhradní díly
- dodávky čistících prostředků a chemie
- potřebné příslušenství k připojení stroje
- dopravu, připojení a zprovoznění stroje
Nabídky posílejte nejpozději do 18.9.2022 na adresu školní jídelny. Vyhodnocení nabídek bude dne19.9.2022 v 16,00 hodin. Rozhodnutí Vám bude sděleno telefonicky následující den.
Děkuji a přeji příjemný den
V Praze dne 30. 8. 2022
Hlasová Hana – ředitelka ŠJ
Zadání veřejné zakázky:
1/ Malování
2/ Nákup jídelních setů
Školní jídelna Praha 22, Nové náměstí 1100/1, 104 00 Praha 10 – Uhříněves
zastoupená ředitelkou školní jídelny Hlasovou Hanou
oznamuje ve smyslu § 6 a § 12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
záměr
malování vnitřních prostorů objektu školní jídelny včetně úklidu po malování a mytí oken
a vyzývá dodavatele poskytující malířské, lakýrnické a úklidové práce, aby projevili zájem a podali své cenové nabídky do 6.7.2012 – 14,00 hodin do kanceláře školní jídelny nebo zaslali na adresu zadavatele, v zalepených obálkách s označením „ Neotvírat – malování ŠJ „.
Požadavky:
- zajištění všech prací dodavatelskou firmou
- zajištění veškerého materiálu a pracovních zařízení
- zpracování cenové nabídky (dle položek bez DPH a včetně DPH)
- realizace všech prací v době letních prázdnin ( od 27.8.2012 do 31.8.2012)
- kvalitní omyvatelné materiály na spodní části stěn
- barvy hygienicky i esteticky vhodné do prostorů školní jídelny
- moderní barevné provedení
- prostorový návrh maleb, nátěrů, tapet….
Podmínky:
- kvalifikační předpoklady na malířské práce
- předložení návrhu smlouvy včetně sankcí za nesplnění podmínek a záručních lhůt
- závazný termín započetí prací
- závazný termín ukončení všech prací
- reklamační a záruční podmínky
Hodnotící kritéria:
- Kvalita a ekonomická výhodnost
- Estetická úroveň návrhu
- Záruční a reklamační lhůty
Vyhodnocení nabídek proběhne dne 9.7.2012 ve 12,00 hodin.
Případné další informace je možné obdržet u ředitelky ŠJ v kanceláři jídelny,
na telefonu 267 712 690
nebo 731 937 714
a e-mailem: sjpraha22@volny.cz
Hlasová Hana
ředitelka ŠJ
Vyvěšeno: 22.6.2012
Svěšeno: 06.07.2012
Školní jídelna Praha 22, Nové náměstí 1100/1, 104 00 Praha 10 – Uhříněves
zastoupená ředitelkou školní jídelny Hlasovou Hanou
oznamuje ve smyslu § 6 a § 12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
záměr
nákup jídelních setů a designových doplňků
a vyzývá dodavatele obchodující s nábytkem pro školy a školská zařízení nebo nábytkem do jídelny, aby projevili zájem a podali své cenové nabídky do 6.7.2012 – 14,00 hodin do kanceláře školní jídelny nebo zaslali na adresu zadavatele, v zalepených obálkách s označením
„ Neotvírat – jídelní sety„.
Požadavky:
- dodání jídelních setů ve velikostním standardu dle normy pro děti 6-10 let.
- návrh rozmístění dle plánu jídelny s možností stolování minimálně 90 žáků na jednu obrátku
- návrh designových doplňků jídelny – barevné folie, rámečky na obrázky, přepážky, paravány
- stoly setů z laminových desek v barvě světle šedé s červenými umělohmotnými oblými hranami
- sedáky červené plastové bez opěradel- pružný, nelámavý plast
- konstrukce světle šedá, bez nutnosti šroubování do podlahy
- zpracování cenové nabídky včetně montáže a dopravy (bez DPH a včetně DPH)
- realizace všech prací v době letních prázdnin ( od 30.6.2012 do 31.8.2012)
- použité materiály odpovídající platným hygienickým předpisům
Podmínky:
- dodání kompletních jídelních setů a montáž do 31.8.2012
- předložení návrhu kupní smlouvy včetně platebních podmínek, sankcí za nesplnění
podmínek dodavatele i odběratele a záruční lhůta
- závazný termín dodání a započetí montážních prací
- závazný termín ukončení montážních prací a uvedení do provozu
Hodnotící kritéria:
- reklamační a záruční podmínky
- kvalita a ekonomická výhodnost dodávky
- design jídelních setů i doplňků
- počet míst v jídelně
Vyhodnocení nabídek proběhne dne 9.7.2012 ve 12,00 hodin.
Případné další informace je možné obdržet u ředitelky ŠJ v kanceláři jídelny,
na telefonu 267 712 690
nebo 731 937 714
a e-mailem: sjpraha22@volny.cz
Hlasová Hana
ředitelka ŠJ
Vyvěšeno: 22.6.2012
Svěšeno: 06.07.2012