Výběrové řízení

Školní jídelna Praha 22
Nové náměstí 1100/1, 104 00 Praha 10 – Uhříněves
zastoupená ředitelkou školní jídelny Hlasovou Hanou
oznamuje ve smyslu § 6 a § 12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
záměr
nákup smažící pánve s míchadlem
 
a vyzývá dodavatele obchodující s gastro zařízením, aby projevili zájem a podali své cenové
nabídky do 14.3.2025 – 14,00 hodin do kanceláře školní jídelny nebo zaslali na adresu
zadavatele, v zalepených obálkách s označením „ Neotvírat – smažící pánev s míchadlem„.
Požadavky:
- dodání smažící elektrické pánve s míchadlem s celkovým objemem 150litrů
- minimální využitelný objem 130 litrů
- maximální rozměr 1500 x 1300 x 1300 mm
- dvě teplotní sondy
- možnost využití jako smažící pánev i jako varný kotel
- integrované míchadlo s možností regulace otáček a směru míchání
- autodiagnostika závad
- intuitivní dotykový ovládací panel s výstupy pro HACCP, uložení varných programů
- zpracování cenové nabídky včetně montáže a dopravy (bez DPH a včetně DPH)
- realizace všech prací v době letních prázdnin ( od 30.6.2025 do 31.8.2025)
- návrh na prostorové i technické možnosti umístění zařízení
Podmínky:
- dodání, zapojení a zaučení zaměstnanců do 31.8.2025
- předložení návrhu kupní smlouvy včetně platebních podmínek, sankcí za nesplnění
podmínek dodavatele i odběratele a záruční lhůta
- závazný termín dodání a započetí montážních prací
- závazný termín ukončení montážních prací a uvedení do provozu
Hodnotící kritéria:
- reklamační a záruční podmínky
- kvalita a ekonomická výhodnost dodávky
- maximální lhůta příchodu servisního technika
- seznam příslušenství v ceně dodávky
- služby v ceně dodávky
Vyhodnocení nabídek proběhne dne 17.3.2025 v 10,00 hodin.
Případné další informace je možné obdržet u ředitelky ŠJ v kanceláři jídelny,
na telefonu 267 712 690 nebo 731 937 714 a e-mailem: sjpraha22@volny.cz
Vyvěšeno: 12.2.2025
Svěšeno: 13.03.2025
Hlasová Hana
ředitelka ŠJ

Školní jídelna Praha 22

Nové náměstí 1100/1, 104 00 Praha 10 – Uhříněves

zastoupená ředitelkou školní jídelny Hlasovou Hanou

oznamuje ve smyslu § 6 a § 12 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

záměr

nákup smažící pánve s míchadlem

 

a vyzývá dodavatele obchodující s gastro zařízením, aby projevili zájem a podali své cenové

nabídky do 14.3.2025 – 14,00 hodin do kanceláře školní jídelny nebo zaslali na adresu

zadavatele, v zalepených obálkách s označením „ Neotvírat – smažící pánev s míchadlem„.

Požadavky:

- dodání smažící elektrické pánve s míchadlem s celkovým objemem 150litrů

- minimální využitelný objem 130 litrů

- maximální rozměr 1500 x 1300 x 1300 mm

- dvě teplotní sondy

- možnost využití jako smažící pánev i jako varný kotel

- integrované míchadlo s možností regulace otáček a směru míchání

- autodiagnostika závad

- intuitivní dotykový ovládací panel s výstupy pro HACCP, uložení varných programů

- zpracování cenové nabídky včetně montáže a dopravy (bez DPH a včetně DPH)

- realizace všech prací v době letních prázdnin ( od 30.6.2025 do 31.8.2025)

- návrh na prostorové i technické možnosti umístění zařízení

Podmínky:

- dodání, zapojení a zaučení zaměstnanců do 31.8.2025

- předložení návrhu kupní smlouvy včetně platebních podmínek, sankcí za nesplnění

podmínek dodavatele i odběratele a záruční lhůta

- závazný termín dodání a započetí montážních prací

- závazný termín ukončení montážních prací a uvedení do provozu

Hodnotící kritéria:

- reklamační a záruční podmínky

- kvalita a ekonomická výhodnost dodávky

- maximální lhůta příchodu servisního technika

- seznam příslušenství v ceně dodávky

- služby v ceně dodávky

Vyhodnocení nabídek proběhne dne 17.3.2025 v 10,00 hodin.

Případné další informace je možné obdržet u ředitelky ŠJ v kanceláři jídelny,

na telefonu 267 712 690 nebo 731 937 714 a e-mailem: sjpraha22@volny.cz

Vyvěšeno: 12.2.2025

Svěšeno: 13.03.2025

Hlasová Hana

ředitelka ŠJ

Školní jídelna reaguje na trendy ve stravování

V posledních měsících se vedou velké diskuze o kvalitě stravování ve školních jídelnách a vyvíjí se tlaky k úpravě jídelníčku a nabídce zdravějších surovin k přípravě jídla. I naše školní jídelna na tyto trendy reagovala nabídkou čerstvé zeleniny v zeleninových barech, podáváním ředěných ovocných a zeleninových 100% džusů, přidáváním celozrnné mouky do moučných jídel a objednáváním vajec minimálně z hal nebo volného výběhu. Snažíme se naplnit podmínky projektu „Skutečně zdravá jídelna“, do kterého jsme se přihlásili. Bohužel, tato změna jídelníčku je finančně náročnější.

Z důvodu udržení kvality a nabídky školní jídelny plánujeme od září 2024 zdražení obědů o 5,- Kč.

Doufáme, že chápete tento krok a zachováte nám přízeň.

 

Kolektiv školní jídelny Vám přeje slunné prázdniny a krásnou dovolenou plnou letních zážitků.

Hlasová Hana – ředitelka ŠJ

 

 

Novinka - samoobslužný salátový bar

Od pondělí 19.2.2024 do konce měsíce, bude ve školní jídelně probíhat zkušební výdej syrové zeleniny v samoobslužném salátovém baru. Prosím, motivujte své děti k odběru a nacvičte s nimi nabírání servírovacími kleštěmi. Doufáme, že se zvýší konzumace zeleniny, budou-li mít žáci možnost výběru preferovaného druhu a volbu dochucení salátu vybranou zálivkou nebo dresinkem.

V případě, že se tento výdej osvědčí, salátový bar bude každodenní součástí oběda a nahradí dosavadní podávání doplňku, jelikož součástí salátového baru bude i mléčný výrobek – sýr, jogurt, mozzarella i kousky ovoce a kompotu. Snahou je příprava na nový spotřební koš, kde se značně omezuje cukr a bílá mouka. Postupně se budou tyto suroviny v jídlech nahrazovat zdravějšími – celozrnná mouka, 100% ovocné šťávy. Proto Vás prosíme o pochopení, že knedlíky budou o něco tmavší, některá klasická jídla budou připravena moderněji, džusy a šťávy více ředěné, čaje oslazené pouze ovocným džusem.

ŠKOLNÍ JÍDELNA V UHŘÍNĚVSI PŘIJME VYUČENOU NEBO ZAUČENOU KUCHAŘKU S PRAXÍ

S NÁSTUPEM IHNED

Nabízíme:

jednosměnný provoz od 6,00 do 14,30 hodin, volné víkendy a všechny školní prázdniny, část prázdnin je placená, 5+1 týden dovolené, levné, čerstvé obědy, příspěvek do penzijního fondu, 5 000 Kč na rekreaci a ozdravné programy.

 

Požadujeme:

praxi jako samostatná kuchařka, zodpovědnost, samostatnost, kolektivního ducha, nekonfliktní povahu, dobrý vztah k dětem.

 

Plat:

25 000 - 28 000 Kč

 

Prosíme, o zaslání životopisu na základě, kterého budete kontaktováni.

 

Kontakt:

Hlasová Hana, e-mail: sjpraha22volny.cz, tel.: 731 937 714

www.sjpraha22.cz

 

Vnitřní směrnice upravující postup žádosti o úhradu stravného k „Balíčku pomoci Pražanům

Žádosti o úhradu stravného z „Balíčku pomoci Pražanům“ bude školní jídelna přijímat, posuzovat a rozhodovat dle následujícího vnitřního předpisu ode dne 25. 9.2022 do ukončení platnosti „Balíčku pomoci Pražanům“.

 

Školní jídelna bude postupovat takto:

 

Příjem žádostí:

 

Kdy?

Žádosti se přijímají vždy na termín 1 měsíc a to vždy do 23. dne měsíce předcházejícího.

 

Jakou formou?

Na předepsaném formuláři s vyplněnými všemi kolonkami a s vlastnoručním podpisem žadatele.

 

Kde /Jak?

Žádosti se přijímají v kanceláři ŠJ osobně, poštou, vhozením do poštovní schránky nebo e-mailem.

 

Rozhodnutí

Při osobním předání ihned, při zaslání poštou, schránkou a e-mailem písemnou e-mailovou zprávou.

 

 

V Praze dne 25. 9. 2022

 

Hlasová Hana

Ředitelka ŠJ

 

Balíček finanční úlevy ve školství

 

Balíček okamžité pomoci Pražanům pomůže rodičům se zaplacením školného, stravného nebo družin v našich MŠ, ZŠ a ŠJ.

Kdo může žádat?

Ten, kdo splní oba následující body:

1) dítě má trvalé bydliště v Praze

2) splňujete alespoň jednu z těchto podmínek:

  •     čerpáte jeden nebo více z následujících příspěvků:
    •         příspěvek či doplatek na bydlení
    •         okamžitou dávku v hmotné nouzi
    •         přídavek na dítě
    •         dávky pěstounské péče
  •     čelíte exekuci nebo jste v insolvenci
  •     po zaplacení bydlení (vč. platby za hypotéku, pokud na místě bydlíte) Vám zbyde méně než 200 Kč na osobu na den, pokud žijete sami, tak 300 Kč na den.

Kdy můžete žádat?

Balíček pomoci již odstartoval. Úplatu ale nelze prominout zpětně, platí od následujícího měsíce od schválení žádosti (nikoli od podání žádosti) a na schválení potřebujeme nějaký čas.

Postup:

1. Vyplňte žádost, že splňujete podmínky.
2. Podejte žádost o příspěvek řediteli/ce Vaší školy, školky či jídelny.
3. Ředitel/ka zkontroluje Vaši žádost a co nejdříve vás informuje o rozhodnutí.

 Přílohy:

Žádost o prominutí úplaty

 

 

 

Fotogalerie - Jídelna

Záznamy: 6 - 6 ze 10
<< 4 | 5 | 6 | 7 | 8 >>